Boring life on the orchard

Můj život už začíná být podobně nudný, jako ten český. Práce, jídlo, spánek a pořád dokola. Tedy pokud mě nevyhodí, protože za týden (54 hodin práce) jsem udělala „jen“ 100 stromů a podle jejich představ bych jich měla udělat asi 150, takže se jim moc nevyplácím. Poprvé v životě se bojím o práci a zrovna o takovouhle. Němka totiž nasadila vražedné tempo, asi vyrůstala na Kobře 11. Tolik jablek na stromě jste ale ještě neviděli. Z asi milionu jich tam musím nechat jen sto tisíc. Nevím, jestli se mi na nohy vejde ještě víc modřin. Mám pocit, že už se mi dělají modřiny i na modřinách. Taky mě ubíjí, když si Sandy začne na celej sad pouštět to indický halekání. Černoši mají zas hiphop a vedle si Němka falešně zpívá. Ať žije multikulturní prostředí.

Cape Kidnappers - one way, no escape
Pár zážitků jsem ale nasbírala. Třeba jsem byla podrobena dechové zkoušce potom, co jsme měli sraz na pláži s pár Čechama a pili pivo. Dvě jsou prej povolený, tak jsem to hned musela ozkoušet. Za osm let řízení mě v Čechách nezastavili ani jednou, a teď tady. Pan policajt byl hodnej a smál se mým rozvěšeným kalhotkám a ponožkám, co tu suším, a přes který skoro nevidím na řízení. Pak jsem konečně vyrazila na Cape Kidnappers na kolonii terejů, což je 18 kilometrová prochajda po pláži a musíte to vychytat s přílivem, páč jinak vás tam zavře a můžete tam nocovat. Z jedný strany útesy, pak pár metrů pláže a celkem studenej oceán. Cestou zpět se nade mnou slitoval jeden pán (asi jsem vypadala moc zoufale) a svezl mě na čtyřkolce, což jsem si vždycky přála. Takže paráda.

Musím si koupit další židli, nějak mi tu začínají courat návštěvy a nemám je kam usadit. Jakmile se přestalo mluvit o kámoších, hned jsem nějaký poznala. Tři Čechy, jednoho Francouze a dva Belgičany. Plus dvě kachny, který mi tu každý ráno somrujou cornflaky.

Pořád si nemůžu zvyknout na ty vánoční stromky v létě. Nejde mi to dohromady, když vidím v obchodě Santu Clause v červeným kožichu. Letos statusy o počasí nefrčí? Zrovna bych si ráda přečetla, jak tam mrznete. Já už jsem vytáhla kraťáky a tílko. Ale už si ani nepamatuju, jaký to je, když nefouká. Rugby jsem zatím nestihla, ale šéf mě s Němkou lákal na pozemní hokej po práci. Chtěla bych ho vidět, jak se po devíti hodinách na sadu žene něco hrát. Taky si myslím, že víc stál o Němku, protože s tou si víc pokecá. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

New Zeland Curiosities

O Canada!

About nothing