Kiwi

Kdybyste měli na Vánoce málo kiwi, tak je to nejspíš kvůli mně. Už mě k tomu pustili. Toto je můj sofistikovaný nástroj. 

Akorát nevím, jestli se ještě někdy zvednu. Sice tu mají minimálku, o který se nám může leda tak zdát, ale nevím, jestli to za to stojí. Takhle zhuntovaná jsem dlouho nebyla. Oslavila jsem svůj první pracovní den vysocekalorickou večeří skládající se z párku na oleji, vajíček a dvou piv, abych doplnila energii, co ze mě vycucal ten nikdy nekončící sad. Kiwi všude, kam se podíváš. Potřebuju nabrat ty dvě kila, co jsem omylem shodila po příjezdu.

Taky jsem si asi po čtvrnácti dnech vohoblovala nohy jednorázovou žiletkou a….velmi nedoporučuji. Zvláště, když se nemám kvůli komu snažit. Pálí to jak čert. Eště, že to zalejvám pivem. Mně by tady vlastně asi stačilo, pracovat tak jeden, možná dva dny v týdnu a vyžila bych z toho. Ty jo, možná se týhle myšlenky chytnu. Jinak co mě drží při životě je očekávání mé první návštěvy. Už v prosinci. Víc toho teď nezvládám napsat. Jen snad: kupujte kiwi! Agneska potřebuje na pivo. 

Komentáře

  1. No ty kráso Anež, husty to vse. A s tou ziletkou to znam. Je to des holit se tema srajdama a jak rikas, kdyz nejni proc a pro koho se snažit,tak pak uz to jde dolu az kdyz to vadi tobe samotne�������� koukej pořádně doplnovat pitny rezim (pivní) �� jaky vubec to pivo maji ? Drz se�� myslime na tebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem náhodou moc dobrý pivo. Mac´s samozřejmě plzeňského typu :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisa Havelková24. listopadu 2017 v 2:09

    Na co je te klacíček na fotce? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

New Zeland Curiosities

O Canada!

About nothing